Re: Dysk twardy- co kupic?

Autor: Marcyn (marcyn_at_kopnet.gliwice.pl)
Data: Sun 12 Mar 2000 - 16:50:39 MET

Witam !
> Nie wiem jaka seria. W miedzyczasie przejrzalem stare posty na pececie
> i widze ze jestes oredownikiem Quantum'a;). Czy wystarczy jesli bedzie
> to seria Fireball, czy tez wazne jest to KX na koncu? Czy Quantum'y
> sie grzeja?

mam Quantuma 17GB LAA - zreszta R. Sokol o tym wie - i mozesz go o ten model
wypytac jesli chcesz ;) - powiedziec moge o nim tyle : SUPER DYSK - BARDZO
CICHY, MALO SIE GRZEJE, BARDZO SZYBKI (mam 21MB/s - wynik z HD Tach - ale
wiadomo praktyka najwazniejsza - a tu to tez jest doskonale) - jednym slowem
BAAAAAARDZO polecam ten dysk - to co Radek powiedzial + to co ja
powiedzialem = juz wiesz co wybrac ;)

A co do Seagate - to jedynie Barracuda - ale ta sie piekielnie grzeje i jest
bardzo glosna - ale za to szybsza troszenke od tego Quantuma - ale
niezapominajmy, ze Quantum LAA to 5400, a Barracuda 7200 - prawde mowiac nie
widzialem dysku 5400 szybszego od tego LAA !!!

> Napisz co myslisz o Fujitsu.

Fujitsu - jedyne co wyjatkowe w nich to glosnosc - sa BARDZO CICHE ! -
reszta kwalifikuje je do przecietnych dyskow - co wcale nie znaczy, ze
zlych - absolutnie nie - wrecz przeciwnie. Jednakze jesli mialbym wybierac
pomiedzy Fujitsu a Quantumem - to bym sie ani chwili nie zastanawial !!!

Quantumy to najbardziej STABILNE i NIEZAWODNE dyski z jakimi mialem
stycznosc !

Radek co Ty na to ;) - srodek tarczy ;)

> Bzyk
Marcyn

PS:
pozdrowienia dla R. Sokola - podobnie jak ja Quantummaniaka ;)

==> Marcyn
==> mailto:marcyn_at_kopnet.gliwice.pl
==> UIN: 52027861