Odp: dvd problem

Autor: Jacek Filarski (filarski_at_k11.com.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 21:06:55 MET

> is
Też próbowałem odpalać w tej konfiguracji i dostałem taki sam wynik. Wydaje
mi się, że LG nie ma ustawionego regionu, a Dxr3 ma domyślnie ustawioną
Europę. Pewnie trzeba którymś z programików zmienić strefę DVD z pustej na
Europę. Ja to rozwiązałem prościej, wymieniając DVD na Creatice 6x - działa
piknie, za wyjątkiem DVD, które jest znacznie gorsze konstrukcyjnie (gorsza
korekcja, po wrzuceniu płyty 15-20 sekund czekania, hałas, wolny odczyt CD).
Pozdrawiam
Jacek Filarski