Re: Internet za darmo... w Wielkiej Brytanii!!!

Autor: dzieciol (pstry_at_puszcza.net)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 20:51:12 MET

Neo wrote:

> Na pewno już o tym słyszeliście. W UK firma AltaVista rozpoczęła wojnę
> cenowš w dziedzinie dostępu do internetu: abonament miesięczny kosztuje 1,5
> funta za niograniczony dostęp (koszt połšczenia telefonicznego z sieciš - 0
> funtów). Ciekaw kiedy w polsce doczekamy się takich sytuacji ;)

W USA altavista od dawna daje juz to za darmo! Ale z banerkiem reklamowym.
Za to spolka Kmart+Yahoo daje za darmo i ostatnio, przynajmniej u mnie nie ma
banerka! A Earthlink kusi mnie kamera za $199 /kantuja bo tak naprawde taka
kamere mozna na kupic za $99 u producenta/ jezeli tyko wytrzymam z nimi
przez trzy miesiace za $19,95/mies. Itd, itd