Re: Overcloking PIII

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 18:07:01 MET

Hi!

"benio" <beniamin_z_at_poczta.fm> napisal(a):

>czesc! Jetsem nowy na tej grupie, ale mam nadzieje ze ktos mi pomoze !!!

Nie skad, pomagamy tylko starym bywalcom :))))

>Chodzi mianowicie o podkrecenia PIII ... Mam pIII 450MHz czy moge go podkrecic
>na np. 500MHz bez rzadntch konsekwencji ?

musialbys zmienic szyne na 111 MHz albo 112 MHz, nie wiadomo czy pamie
tyle wytrzyma. Dochodzi tez kwestia kart na PCI ktorych przepisowa
czestotliowscia sa 33 MHz a 112/3 to jest wiecej niz 33... *ta
zaleznosc nie odnosci sie do czestotliwosci zalecanych przedz
producenta czyli 66,100,133 MHz bo dla nich sa odpowiednie dzielniki
PCI). Proc moze sie podkrecic lub nie - to zalezy od szczescia i
chlodzenia :)

Znane sa przypadki (i to nie rzadkie0 PIII450_at_600 :))

--
Pozdrawiam !!!
MGB