Programy do oglądania TV pod Windows NT

Autor: Piotr Wysocki (wysocky_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 23:09:57 MET

Pomocy !

Jak uruchomić jakiś dekoder TV pod Windows NT.
Pod W95/98 nie miałem żadnych problemów.
A tu: Nie znaleziono karty na Bt848/Bt878 (czy jakoś tak).
I to we wszystkich programach (Borg, JTV, MoreTV itp.)
Oglądać telewizję mogę jedynie przy pomocy oprogr.
Avera pod NT, z moich obserwacji wynika że nie
w trybie overlay tylko normalne RGB.
Próbowałem już tego co Borg radził w helpie. I nic.
Co mogę zrobić i czemu tak się dzieje ?
Czy to jest to że NT nie pozwala programom odwoływać
się do sprzętu ?

Pomóżcie, bo NT zadowala mnie całkiem (oprócz tego)
i wolałbym narazie przy nim zostać.

Sprzęt: AVerMedia TV Capture (na Bt848), Celer 433,
64 RAM, płyta na Intel LX,
acha karta na pewno z niczym nie współdzieli przerwania.

Dzięki za pomoc.

Piotr Wysocki
wysocky_at_poczta.onet.pl