Re: radio w komorce !!!!!!!!!! JAK? !!!!!!!!

Autor: Zbigniew Janeczek (bilboart_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 20:36:34 MET

ADam wrote:

> Mam pytenie - Co wpisac, aby mozna bylo sluchac radia przez komorke ? Moj
> kolega to potrafi, ale nie chce powiedziec jak to uaktywnic!!!!
>
> piesiu_at_poczta.fm

Mój kolega potrafi uaktywnić telewizję na wyświetlaczu swojego telefonu
komórkowego. Niestety kiedy leci film
z napisami to słabo je widać, czy ktoś ma jakis sposób na to? Natomiast jak
leci wersja dubbingowana to trzeba trzymać słuchawkę przy uchu i wtedy tracę
z oczu akcję czy ktoś ma pomysł co zrobić w tej sytuacji?
Kolega mi mówi, że może w promocji kupić sobie drugi telefon z dużym
wyświetlaczem. Zrobiłem tak, ale wtedy mam zajęte ręce i jak skręcam to
kierownicę muszę obracać nogą. No sam nie wiem co robić?

--
gutek_at_komorka.com.pl