Re: Karta sieciowa PCI w przyzwoitej cenie

Autor: Zbigniew Janeczek (bilboart_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 18:29:12 MET

Szczurek wrote:

> Witam !
> Pytanko jak w temacie.
> Jaka kupic, niedroga, 10/100Mbit lub tylko 100Mbit, RJ-45, PCI
> Tylko blagam nie bombardujcie mnie 3Com - ami :)

Sam niedawno stanąłem przed identycznym problemem.
Wybrałem Kingstona KNE120TX (około 120 zł+VAT)
Ma opcję Wake On Lan oraz ma sterowniki do wszystkich Windowsów, Linuxa,
Novella itd.
Instaluje się bez problemów. Ma 3 diagnostyczne LED-y sygnalizujące:
zaktywowanie,
połączenie 10 Mbps oraz połączenie 100 Mbps.
Ponieważ walczę z komputerami od około 10 lat przerobiłem kilka rodajów
kart głównie 3Com.
Jeśli odległość między koncentratorem o komputerem jest mniejsza niż 100
m to każda markowa
karta sprawdza się. Był taki czas, że na rynku liderem były karty 3Com,
ale to już historia.
Są „wyczynowe” karty Intela czy Adapteca ale w instalacjach sieci typy
SOHO to doprawdy przesada.
Pozdrawiam

--
W&Z. Janeczek