Re: TFS Delivery Failure: Odp: Abit VA6

Autor: Paul Cat (paulcat_at_pgnig.com.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 16:35:19 MET

Kaja <kaja1_at_poczta.wp.pl> napisał(a)

> Proszę,odpowiedzcie mi co to jest? (jak niżej).
> Przychodzi mi to to ciągle na moją skrzynkę.
> Pozdrawiam
> Kaja

Czesc,
Listy z ta zawartoscia przychodzace do uczestnikow Listy, moim skromnym
zdaniem, wiaza sie zapewne z usunieciem lub zablokowaniem konta sly.stallone na
serwerze tetrapak, z ktorego gosc zapisal sie na te liste dyskusyjna. Stad,
kiedy na serwerze tetrapak nie ma konta, poczta odsylana jest do nadawcy.
Pozdrawiam
PaulCat

--
List wyslano przez bramkę www<>news http://www.newsgate.pl/wwwnews.shtml