Re: Co to za dziwne maile? Fw: TFS Delivery Failure: Re: Skaner SCSI - wolniejszy czy szybszy?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 15:47:18 MET

On Fri, 10 Mar 2000, Wojciech Grobel wrote:

+Czy ktoś wie co to może być? Ostatnio zawsze jak wysyłam posta na
+pl.comp.pecet, to dostaję później takiego maila. Posty dochodzą normalnie
+i nie wiem co to może być :((((. Bardzo to dziwne... jakiś wirus czy co?
+Ja do Stallone'a nic ostatnio nie słałem ;-).

 Słałeś, słałeś tylko nie pamiętasz ;>
 Otóż "pl.comp.pecet" (grupa newsowa) jest sprzężona z "pecet_at_man.lodz.pl"
(lista dyskusyjna). I jakis "specjalista", po zapisaniu się do listy
stał się nieosiągalny - wycięli go itp.
 Ponieważ bramka newsowa przekazuje mailerowi twój adres jako "From:",
mailer uznaje za stosowne poinformować cię że "stallone"'a nie ma :]

 Niezupełnie jest więc prawdą, jak pisze
"Kowalski Paweł <gonzal_at_poczta.onet.pl>":

>juz 3 takie dostalem
>ktos sie brzydko bawi

- niemniej... nieładnie, że administrator ("obcinając" usera)
nie wziął takiej możliwości pod uwagę.

+----- Wiadomooa oryginalna -----
+Od: <dclund0.maillogging_at_tetrapak.com>
[...]
+> Your message to the following recipients was undeliverable:
+> sly.stallone_at_tetrapak.com

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.