Re: disk doctor - pilne!

Autor: Michal Kawecki (mk_at_iq.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 11:30:06 MET

Użytkownik tbg <tomasz_at_free.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ZO2y4.7859$Sf1.215995_at_news.tpnet.pl...
> Czesc
>
> walcze z upartym dyskiem IBM (wersja notebookowa), pojawily sie na nim
> po
> tygodniu uzywania bad sectory, da sie je naprawic formatem np, ale po
> instalacji systemu pojawiaja sie znowu. Zna ktos jakiego disk doctora,
> ktory bardziej zdecydowanie podejdzie do tematu? Chce wyprobowac
> wszelkie opcje zanim wymienie to cholerstwo.

SpinRate dowolna wersja. Gibson Research Corporation Homepage www.grc.com.
To najlepszy program, jaki widziałem, służący do usuwania błędów nośnika na
dowolnych napędach, łącznie z formatowaniem niskopoziomowym (w razie
potrzeby).
Oprócz tego zajrzyj na stronę IBM, może jest tam jakiś program narzędziowy
do tych dysków.
Ostatecznie załóż partycję w obszarze nie objętym badami. Jakiś czas jeszcze
może Ci posłuży.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki