Re: cel 300@504 - jak do to tego przekonac...

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 09:58:30 MET

zuko / Shark von Cygnus wrote:

> mam celka 300. po podniesieniu napiecia na 2.2V chodzi spokojnie na
> 464 MHz (plyta Abit BH-6). przy 504 (4.5x112) winda sie nie odpala. to
> na pewno nie pamiec, bo mam taka, ktora chodzi na te 112 MHz.

Ale Cie ambicja poniosla ;-)))
Czy probowales wylaczyc cache procka? Moze to nie spowoduje
przyspiesznia komputera, ale byc moze pozwoli na ustalenie
sprawcy.

A moze przy okazji...
Ja mam C366, ktory bez problemu chodzi na 458, ale nie za bałdzo
na 550. Znaczy rusza, ale po kilku - kilkunastu sekundach zawiesza
się.
Podwyższanie napięcia niewiele daje, zresztą na 458 MHz chodzi
na napięciu poniżej 2 V, więc nie sądzę, żeby za niskie
napięcie było przyczyną.
Wydaje mi się, że procesor nie przegrzewa się za bardzo,
mam całkiem spory radiator z dwoma wiatraczkami, procesor
lekko nasmarowany pastą silikonową (a może dałem za grubą
warstwę? Ale chyba nie, przecież to, co niepotrzebne,
zostaje wyciśnięte na zewnątrz).
Co może być przyczyną? Czyżby pamięć?
Płyta Abit BX6.

A może znalazłby się ktoś z Warszawy, kto lubi bawić się
w takie rzeczy i można by było do niego zanieść mój RAM
do przetestowania, ewentualnie przyszedłby do mnie
ze swoim RAMem, żeby u mnie się tym pobawić?

Pozdrufka
Artur

--
A:\CZECZKO>_