Odp: JAk zainstalować modem w Windowsie NT?

Autor: Arek (aolczak_at_postdata.com.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 08:49:23 MET

Użytkownik Jacek Filarski <filarski_at_k11.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:C0Wx4.6838$Sf1.186957_at_news.tpnet.pl...
> Spirit (czyli HCF) - z tego co wiem - jest softmodemem i wymaga Win9x. Pod
> NT po prostu nie pójdzie. Chyba, że są jakieś sztuczki.
> Pozdrawiam
> Jacek Filarski
>
> Użytkownik Bartek <bartekk_at_bartek999.prv.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:85t2iv$6sd$2_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> modem
Nad czym tu się rozwodzić wchodzisz do BIOS'a wyłączasz COM2, Ustawiasz
Modem na COM 2 i po ptakach. COM 2 (w biosie) możesz ustawić oczywiście na
inny np. COM 3 - mam tak zrobione i działa bez problemów.

Pozdrawiam Arek