Re: Klucze sprzetowe - jak to zlamac?

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 07:58:59 MET

"Robert Miękwicz" wrote:

> Jak

> HASP jest cieniutki.....
> Kumpel go zlamal przez zaledwie 1 dzien

OK, ale jak sie do tego zabrac. Wystarczy uzycie powidzmy SOftICE'a i
postawienie paru breakpoint'ow?
I co to jest HASP? Wydaje mi sie, ze to jakis algorytm, ktory sobie siedzi w
takim kluczu. Zgralem z sieci programik do analizy podlaczonego klucza
sprzetowego, jednakze wskazuje on, ze do portu rownoleglego nie jest podlaczona
kosc HASP. Moj klucz korzysta z driver'a Sentinel - czy to tez HASP?

Jacek