Re: **Jak odczytać swój IP ??

Autor: cyrkiel (cyrkiel_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 07:54:36 MET

Slawek Owoc wrote:

> w polu gateway lub brama masz adres IP servera/routera.

Ale jesli jestes za ipmaskarada, to w tym polu tez masz tylko adres
lokalny (pewnie jakis nierutowalny, typu 10.xxx.xxx.xxx). Wtedy sprawa
sie komplikuje, ale tez mozna to zrobic.
ssh na jakies zewnetrzne konto shellowe i wpisz sobie w. potem wpisz
sobie nslookup i jako parametr podaj nazwe, jaka zwroci ci w, przy
twojej nazwie