Błąd Ochrony Windows

Autor: Derek (derek_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 06:22:38 MET

Witam!

Zainstalowałem sobie AverPhona 98 z Nicamem, uruchomiłem, i moje szczęście
byłoby całkowite, gdyby nie to, że po każdym restarcie kompa, otrzymuję
komunikat jak w temacie :
"Błąd Ochrony Windows - trzeba komputer uruchomić ponownie"
Po czym uruchamia się w trybie awaryjnym i melduje że problem tkwi w trybie
wyświetlania, albo w karcie graficznej.
Ustawiałem już wszystkie możliwe tryby wyświetlania, i zmieniałem sterowniki
karty graficznej, ale nic nie pomaga...........
Sam Aver działa pięknie :-)))
Mój konfig to :
Płyta Lucky Star na BX-ie
Pentium II 350
128 Ram
Viper 770
Win'98
Myślałem że problem tkwi w najnowszych sterach NVidii 3_68 ale zmieniłem na
2_17 i jest to samo...........
A może coś nie tak z DirectX-em, bo aktualnie mam 7.0A PL???

Pozdrawiam

Darek

--
derek_at_alpha.net.pl