Re: HP710 w sieci

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 00:22:29 MET

>Dowcip wlasnie polega na tym ze nie chodzi
>wczesniej mialem HP600 i zero problemow
>wiem dokladnie jak sie istaluje drukarke jako sieciowa
>zreszta sama instalacja przebiega bez zaklocen
>dopiero przy probie wydruku pojawia sie komunikat
>komputer utacil lacznosc z drukarka - od i zagwozdka
>drukarka podlaczona do win95 ale to raczej bez znaczenia. Otoczenie sieciowe
>dziala spoko. Zainstalowany jest tez ICS na jednym z kompow w sieci.
>O co tu kurka wodna chodzi ?
>moze ktos wie ?

Owszem...
Pare dni temu pisalem o tym samym problemie ale z HP720...
Nic nie pomoglo.
Napisalem do supportu HP i otrzymalem odpowiedz "Niestety drukarki z
serii 7xx nie beda dzialac poprawnie po udostepnieniu ich w sieci".
Tak ze daj sobie spokoj z kombinowaniem.
Ja probuje teraz zmusic support HP zeby mi wyjasnij czemu mi drukarka
ma nie dzialac po sieci...