Odp: Czy ktos ma PIII 500E (PPGA) na Slot1 ?

Autor: Jacek Filarski (filarski_at_k11.com.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 23:58:43 MET

Przejściówki są dostępne w hurtowniach (cena taka, jak zwykłej
przejściówki - 23 zł). Po zmianie z Celka 300A_at_464 odnotowałem wzrost ok.
15% w aplikacjach. Niestety nie wiem nic o podkręcaniu, bo Gigabyte daje mi
wybór 66 lub 100 (płyta serwerowa, pewnie mieli na myśli stabilność).
Pozdrawiam
Jacek Filarski