Sprawa pilna - Jaka plyta glowna do zestawu.

Autor: D&J (d.jarecki_at_comprze.com.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 19:08:50 MET

Coz, mam dylemat. Sprawa pilna bo decyzja ma zapasc w przeciagu 18 h.
Jaka plyta glowna dobrac do zestawu:
PIII 600 MHz, 128 RAM / (100lub 133), Matrox G400 i IBM DPTA 20,5GB
Teoretycznie sprawa rozbija sie o ASUS P3B-F, ABIT BE6-II. Moze ktos zna cos
co by sie bardziej nadawalo do takiego zestawu lub poradzilby, ktora z tych
wbrac. Z tego co widac to Abit jest kolizyjny, ale podobno to tylko kwestja
umiejetnosci i wiedzy. Czekam na komentarze. Bardziej zalezy mi na
stabilnosci niz na podrasowywaniu sprzetu.

D&J
d.jarecki_at_comprze.com.pl