Problem z kartą graficzną Diamond Viper v550

Autor: Reggi (marekreinowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 16:46:20 MET

Cześć.
Mam problem z Win95 i kartą graf. Diamond Viper v550 AGP z Tv-Out. Podczas
pracy z Corel Photopaint i Photoshopem, gdy używam narzędzi robiących
markizy
(zaznaczenie) wyskakują mi śmieci na ekranie. W instrukcji do Corela pisze,
że moga się takie problemy pojawić. Zauważyłem jednak, iż pojawiły się one
chyba op instalacji w karcie nowego biosa. Nie jestem pewien, ale chciałbym
to sprawdzić. Niestety dyskietkę ze starym biosem szlag trafił. W związku z
tym mam prośbę - jeśli ktoś ma stary bios do tej karty (w tej chwili mam
1.94) to prosze o kontakt na priv.

Marek REGGI  Reinowski
marekreinowski_at_poczta.onet.pl
Nieoficjalna Strona Kompanii Reprezentacyjnej Wojska Polskiego
http://www.reggi.hat.pl