Re: nagrywarki - teoria

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 17:51:33 MET

Marcin Pycko wrote:

> i widac, ze pewnie *zawsze* nie czytasz postow dokladnie;
> chodzilo im o plytke CD-R dogrywana pakietowo czy jak to sie nazywa
> np. programem Direct CD.

oj, to chyba Ty nie doczytales do konca. Mowa byla o plytkach
CDRW, ze niby zachowuja sie przy dogrywaniu pakietowym
jak CDR, tyle ze mozna pozniej wyczyscic.
Ale jak to naprawde jest ja niestety nie wiem, bo w domu
mam tylko nagrywarke CDR, a w pracy mam tylko Nero.

Artur

--
A:\CZECZKO>_
artur.czeczko_at_pse.pl