Re: Na ile bezpiecznie podkrecic TNT ?

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 15:43:24 MET

Szczurek wrote:

> Witam !
> Pytanko jak w temacie ile/ile powinienem ustawic TNT 16MB zeby nie
> przedobrzyc ?
> Sprzecior to AbitBH6, Cel 333A_at_412 .

To akurat zalezne jest od samej karty i pamieci, jakie na niej sa
zamontowane. Obowazkowo waitraczek na radiator - i zaczynasz. Zwiekszasz
powiedzmy taktowanie core/memory o 5 MHz, zapuszczasz jakas gre 3D w max
grywalnej rozdzielczosci i 32 bit color i grasz. Jezeli powiedzmy po 2 -
3 godzinach gry nie pojawia sie przeklamania w grafice, jakies kropki na
teksturach, kreski etc, nie mowiac o zwisach systemu dodajesz kolejne 5
MHz. Jak karta zacznie wariowac to powracaasz do ostatnich dobrych
ustawien i pracujesz. Ja np. mojego Diamonda 550 podkrecilem do 115
core/130 memory i jak na razie zadnych problemow. Sadze, ze 110/125
powinna wyciagnac wiekszosc TNT1.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl