jaka plyta ?

Autor: SwenG (sweng_at_irc.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 13:58:16 MET

Czy szanowne grono grupowiczow moze mi polecic jakas w miare dobra
plyte glowna pod (teraz) Celerona 466, (pozniej) Pentium 3 >500 ?
Jak powinna byc taktowana magistrala ?
Zastanawiam sie nad kupnem Abit'a BE6 2 200 MHz, ale jest to plyta
dosc droga, wiec moze jakies inne propozycje ?
Zaznaczam, ze nie mam zamiaru 'podkrecac' procka.
No i w plycie przydaly by sie z 4 sloty PCI.

Dziekuje z gory za wszelkie sugestie.
pozdrawiam
SwenG

--=20
Swen Garrison vel Andrzej L. Siuda =
sweng_at_irc.pl
-
 "Szczescie moze w rownej mierze zalezec od rzeczy bezwartosciowych, jak =
  uzytecznych" =
Mu-pao
-