Odp: KRYTYCZNY WYJATEK!

Autor: Jarek (walpawlak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 12:15:43 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38d07508.16067363_at_news.bimber.com.pl...
> Hi,

> Jeżeli zdarzyło się to raz, trzeba zrzucić na niestabilność Windows.
> Jeżeli jednak zdarza się regularnie, zacząłbym od sprawdzenia tempera-
> tury pracy procesora (głównie zdjęcie obudowy często pomaga) oraz
> ewentualnego podmienienia pamięci na inne. Szczegóły możnaby podać
> jedynie mając dokładniejsze informacje :)
>
> --
Dzięki
O jakie dokładniejsze informacje Ci chodzi, chętnie je podam. Wyjątki
zdarzają się regularnie ale nie jest to problem temperatury bo radiator na
procku jest chłodny (płyta jest nieco starsza i nie ma czujnika
temperatury). Pamięć pochodzi z innego sprzętu na którym działała bez
zarzutu.
Pozdrawiam
Jarek