Odp: SAVAGE 4 ????

Autor: Aleksander Ewich (nospam_at_pocalujta.w.dupe.wojta.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 10:57:23 MET

> Może to wina monitora. Nieorginalne sterowniki i masz.
Monitor przestawialem na rozne zreszta za kazdym razem widac inne
czestotliwosci odswierzania tylko ze przelaczenie jest tylko pozorne - np.
winda pokazuje 85Hz a moje oczy widza co innego. Ze sterowniki
nieoryginalne - to wiadomo! Jednak wszyscy wokoło instaluja rozne sterowniki
i problemow nie ma - w takim razie dlaczego ja nie moge? Usuwalem juz
pozostalowsci po roznych sterach z rejestru, pliki sterownikow (przynajmniej
te ktore zauwazylem) ale caly czas to samo. Windy nie chce mi sie
reinstalowac bo to za wiele roboty tylko w celu sprawdzenia, no chyba ze
strasznie sie zdesperuje ...
pozdro
Olo
aewich_at_poczta.onet.pl