Re: zdrowa temperatura dla Cel 366 ??

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 10:52:57 MET

~Savag3R~ napisał(a):

> podniesienie napiecia moze nic nie dac jesli nie poprawisz chlodzenia
> peltier ,dobry cooler i masz ze swojego celka 550MHz

> Savag3R

celeron duzo potrafi znieść mój pracuje na ustawieniach 75 (333/375) i
temperatura
przy standardowym chłodzeniu jednym wiatraczkiem i lipnym radiatorem
wynosiła
maksymalnie 53 stopnie obecnie po zainstalowaniu wiatraka od przetwornicy
NAD
procem temperatura spadła o 10 stopni. narazie nie użyłem jeszcze pasty
silikonowej
ale z doświadczenia z P166MMX wiem że da to około 5 stopni w dół