Re: ZOOM V34I

Autor: Tomasz Usarek (tomekus_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 10:42:31 MET

> Czy modem jak w tytule mona upgrade'owac?
> Jest tam kosc w gniezdzie i nie wiem czy mozna ja wymienic na inna,
> czy tez upgrade robi sie programowo.

Witam,
kiedys w USA byla taka akcja ze za kilka dolarow wymieniali kosc i z
33600 modem stawal sie 56k , ale to bylo dawno - poza tym pytalem
sie
u dystrybutora zoomow w Polsce (nie pamietam jaki adres ani nawet
jaka firma bo dawno to bylo - 1,5 roku temu ?),
i powiedzieli mi wlasnie o tej akcji, ktora ma miejsce tylko w USA
bo u nas sie nie oplaca, bo oni sa tylko dystrybutorek a nie
przedstawicielem zoom inc... wiec daj sobie spokoj....

Tez mam zooma 33600 v34i, tez chcialem go upgradeowac, ale nie udalo
sie...

Pozdr,
T.
*********