Re: Karta sieciowa dla Linuksa

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 09:47:23 MET

On Wed, 08 Mar 2000 21:04:53 GMT, vertex <vertex_at_box43.gnet.pl> wrote:
>sie nie chcialo. Chyba nie zauwazyles ze czasy sie troche zmieniaja i przy takim
>podejsciu Linuxowcow jakie Ty wykazujesz zwolennicy czegos innego niz winda
>przejada , i owszem , ale na BEosa.

Tylko ze ludzie nie cierpiacy Windy nie zawsze musza miec ta
mentalnosc dlubacza... a BeOSa to sam bym chetnie sprobowal, mozna cos
blizej na priva?

>A co do Twojego ostatniego zdania, czy to nie Linuxowcy wlasnie na prawo i lewo
>mowia : "windows Ci sie wiesza ? skasuj ten szajs i zainstaluj sobie Linuxa."
>Uzywam na jednym kompie windy i Linuxa , i nie mow mi ze nie mozna "uprzyjaznic"
>linucha.

Uprzyjaznic mozna, ale po co? Zeby wygladal i zachowywal sie jak
Winda, ktorej sie nienawidzi? To chyba syndrom zony alkoholika - zeni
sie ponownie z facetem ktory tez pije.

GSN