Re: Karta sieciowa dla Linuksa

Autor: _at_r2r B. (artur_at_koncertowa.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 09:22:11 MET

vertex <vertex_at_box43.gnet.pl> napisał(a):

> mowia : "windows Ci sie wiesza ? skasuj ten szajs i zainstaluj sobie Linuxa."
> Uzywam na jednym kompie windy i Linuxa , i nie mow mi ze nie mozn

Ja też mam i linuxa i windowsa... A to że nie podoba Ci się ręczne
grzebanie w konfiguracjach - przcież sa linuxconfy i inne instalatory
graficzne. Chcesz łatwo zainstalować? Spróbuj Mandrake.

Chcąc czy nie linux bajt po bajcie wypiera z mojego dysku szklarnię...

--
                   Artur Bryda / aiii_at_polbox.com
         The computer revolution is over. The computers won.