Odp: Polskie znaki w laserze Brother 1040 :(

Autor: Marek Piątkowski (mapi_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 07:38:20 MET

Czesc!
Mialem ten sam problem z drukarka HP LaserJet 5000 i wprawdzie mowiac nie
jestem do konca pewny z czym zwiazany jest problem. Poradzilem sobie z nim
ustawiając we właściwościach drukarki "Wysylaj True Type jako raster"
Zeby za kazdym razem tego nie robic zdefiniuj ustawienia w polu "szybkie
ustawienia".

Użytkownik Wojtex <dr_zgon_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8a6s1p$m5r$1_at_helios.man.lublin.pl...