Re: problem z dyskiem samsunga i IBMa - system nie startuje

Autor: Paweł Redziński (paredelb_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 02:16:27 MET

Mam taki problem z nowym dyskiem IBM DJNA-371350. Bios rozpoznaje dysk,
system i programy też go widzą, diagnostyka z WIN i Nortona nie wykazuje
błędów, nie ma błędów podczas przenoszenia systemu na ten dysk, a system nie
chce z niego startować. Przetestowałem go z kiloma płytami i w rozmaitych
konfiguracjach - to samo - różnie się objawia komunikat w zależności od
płyty, ale nie chce startować (mam wrażenie, że zaczyna ale coś potem idzie
nie tak). To jest dysk UDMA 66 13,5 GB 7400 obrotów z 2 MB cache. Testowałem
go na płytach bez UDMA66. Dzięki za wszelkie informacje. paredelb_at_polbox.com

Seba napisał(a) w wiadomości: <8a6pbt$2pv$1_at_news.onet.pl>...