Re: CD-R for audio - czymś się różnią?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 01:08:58 MET

Lukasz Bajoński <lukasz_at_gt.pl> w artykule
news:vhzEOK6eDQdkNVTcFRPpPaezjTAH_at_4ax.com pisze...
> "Rich" <rkoziol_at_pgh.net> napisał(a):
(...)
> się opłacać, dobre są też podobno złote Kodaki. A jeśli chodzi o
> drobne trzaski to wynikają one zwykłe z za dużej prędkości nagrywania,
> muzykę można nagrywać tylko na pojedynczej prędkości, inaczej kończy
> się to tak jak w tytułowym mailu ...
:))))) Rzeczywiście tak się to kończy, ale doszedłem do tego kilka lat
temu :). A teraz chciałbym się dowiedzieć czemu mi wieża nagrywanych płyt
nie odtwarza :(. Żeby była jasność: _zawsze_ muzykę nagrywam 1x !!!.
Zresztą, bardzo mnie to nie spowalnia, bo moja nagrywarka i tak może tylko
2x :), a pomyśleć, że kiedyś szczytem techniki była :(. A co do wieży, to
chyba będę się musiał przejść do tego sklepu... a tak mi się nie chce, już
ją nawet dobrze ustawiłem... fatalna sprawa :(.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl