sterowniki do Panasonica KXP-6500

Autor: Piotr Frejowski (piotr.frejowski_at_lublin.top.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 22:45:25 MET

Witam

Mam prośbę do osób, które nie dawno zakupiły w/w drukarkę. Otóż ja również
coś takiego posiadam, tylko że kupiłem ją 2 lata temu. Sterowniki
dostarczone do niej mam pod "starego" Windowsa (3.1). Wiem że teraz do
takiej drukarki jest dodawana płyta ze sterownikami. Czy ktoś mógłby mi
powiedzieć czy są to sterowniki pod Windowsa 98? Jaka jest ich wersja?

PS. Ściągnąłem jakieś sterowniki z x86, ale okazało się że one są tylko pod
Windows95 i w 98 nie działają (nie chcą się zainstalować).

--
Pozdrawiam
Piotr Frejowski