Powazny dylemat...

Autor: sporter (volcano_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 22:30:13 MET

Czesc. Kumpel zepsul moja karte: Genius Sound Maker 18 PnP i w zamian za to
dal mi jaks Lark Sound Card. Jakoze, ze nie bardzo mam pojecie o tym,
prosilbym o wyszczegolnienie roznic, wad i zalet obu tych, a co za tym
idzie, czy stracilem czy moze zyskalem. Prosilbym takze o napisanie czegos
na temat SB 64 PCI- dobra?(dlaczego).

Druga kwestia zwiazana jest juz z wiedza ogolna na ten temat(karty
dzwiekowe): co to znaczy,z e karta ma probkowane instrumeny, ze ma sprzetowe
lub programowe mixowanie np. do 32 glosow? Aha, jeszcze co to jest OPL do
MIDI?
Dzieki i pozdrawiam.