Problem z kartą SB PCI 64V

Autor: Piotr Wysocki (wysocky_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 22:21:39 MET

Wit_at_m !

Padła mi (chyba) karta dźwiękowa Ensoniq Creative Labs
Sound Blaster PCI 64V. Objawia to się tak: komp "w tabelce"
normalnie widzi sprzęt (Multimedia Device i dobre przerwanie),
w Wingrozie znajduje ją, ale podczas instalowania sterowników,
gdy ma już inicjalizować kartę to system wiesza się na amen.
Próbowałem zarówno pod Windows 98 jak i Windows NT.
Sprawdzałem także na innym komputerze.
Pamiętam, że ktoś kiedyś pisał o upgrade BIOS-u tej karty (!),
ale niestety nie mogę znaleźć tej wiadomości w archiwum grupy.
Czy mogę coś jeszcze poradzić ?

Z góry wielkie dzięki.

Piotr Wysocki
wysocky_at_poczta.onet.pl