US Robotics Message Modem

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 20:50:21 MET

Witajcie
Mam problem jak choletra, jestem na skraju załamania nerwowego, mam modem Us
Robobtics Message (z automatyczna sekretarka) i tu jest wlasnie mój problem:
Modem odbiera najwyżej jedna wiadomośc, po czym nawet jak ktos sie rozlaczy
to nagrywa ciagly sygnal, bez przerwy, linia jest zajeta i nie mozna do mnie
zadzwonic. Modem tez nie miga ze ma wiadomosc, moosze go wylaczyc i wlaczyc.
Dopiero. Cos jest nie tak jak nie wiem, ale nie moge sobie z tym poradzic.
Prosze Was pomożcie bo jestem na skraju załamania nerwowego. Błagam
pomocy!!!