Udostępnienie internetu innym komp. w sieci

Autor: Rjan (rjan_at_go2.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 20:11:16 MET

Pytanko:
Jak udostępnić innym komputerom w sieci lokalnej internet?

Szczegóły:
Sieć lokalna na 3 kompy (Win98)
Mój komp połączony z internetem przez modem kablowy (przez serwer proxy
przydzielający dynamicznie IP zaczynające się od 10. ... . ... . ...)
Modem przypięty do jednej z dwóch kart sieciowych (druga obsługuje sieć
lokalną)

Ja nie mam problemu (internet + sieć = równocześnie), ale nie jestem taki i
chciałem się podzielić z kolegami (a co niech też sobie pocztę odbiorą :-))
Aha jeszcze mały haczyk - jakiś sposób na zabezpieczenie dostępu z zewnątrz
też by się przydało. W końcu to wszystkie zasoby. Na dziś używam Zone Alarm,
ale pewny nie jestem, a chciałbym być trochę spokojniejszy.

Macie jakieś pomysły?
Dzięki za wszelkie podpowiedzi (koledzy będą mnie nosić na rękach -
zaoszczędzę na butach :-))

Rjan
rjan_at_go2.pl