monitory 17'' ciągnące 160Hz w 800x600 - ważne

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 19:38:46 MET

nie wnikajmy w szczegóły dlaczego tylko 800x600 na 17stce i dlaczego
aż 160Hz przy tej rozdzielczości.
fakt jest taki, że potrzebuję taki monitor - nowy, firmowy, bez
względu na cenę.
160Hz przy 800x600 to gdzieś w granicach 105-115KHz odchylania poziomego.

jeżeli ktoś z Was ma jakieś namiary to proszę najszybciej jak można o
kontakt (firmy także mile widziane).
szukałem w necie, ale max co widziałem to 140-150Hz przy takiej
rozdzielczości (do 95KHz), a szukałem wśród IIyamy, SOny, Dell,
Compaq, Belinea, Viewsonic i tak dalej.

aha... i nie mają to być monitory żyłowane na takie parametry, tylko
mają to być parametry _gwarantowane_ w specyfikacji producenta.

dzięki z góry za infa. ;)

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa