Re: TCP/IP na Windows 3.1

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 14:26:14 MET

>Czy podpowie mi ktos zyczliwy
>jak to zrobic ???
>
>Chodzi mi o to jak taki protokol poprzez karte sieciowa
>obslugiwac i skad wziac sterowniki ....

Jesli win 3.11 for workgroups to microsoft udostepnil dla nich plik
ze sterownikami dla protokolu TCP/IP oraz netbeui.

tcp32b.exe - rozmiar 690 kB.

Jeszcze potrzebujesz sterowniki dla Twojej karty sieciowej (powinno
rowniez pojsc na "zgodny z ne2000") i instaluje sz to wszystko z
pozimu "setup windows" --> "" "network settings"
W tak zainstalowanej sieci dziala tez "Otoczenie sieciowe" znane z
win95x.

Jesli tylko win 3.1 to potrzebny jakis "Trumpet" ale to niech juz inni
pomoga.

Kazek