Bład ochrony Windows - problem!!!

Autor: Maciek! (porebski_at_coi.waw.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 11:09:04 MET

Miałem W98 - padło. Postanowiłem wrócić na W95OSR.
Format c: (c - to partycja na wiekszym dysku)
Instalka bez problemów. Ale...
Na czystym systemie bez żadnych sterowników, bez usbsupport, bez agpdriver,
bez directX
po restarcie "uruchom ponownie" albo na twrado. Pada podczas uruchamiania
"Problerm podczas inicjalizacji urzšdzenia IOS: Bład ochrony Windows. musisz
zrestartowac komputer"
Co to jest urzadzenie IOS - jak mam sobie z tym poradzić.

Jesli juz wejdzie to działa - chociaż zdazaja mu sie dziwaczne rzeczy jak
zwis podczas instalacji sterowników Liva!)

Sprzet: K6-2-350, Fic Va-503+, 128 Mb, Viper 550 TNT, Live!, AvemediaPhoneTv
98, Dysk Segate4,3.

Będę wdzięczny za kazdš pomoc,

Maciek!
porebski_at_coi.waw.pl