Odp: Problem z HOT ROD 66

Autor: jack (jack_at_galen.imw.lublin.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 09:43:17 MET

Czy na starej wersji biosu wszystko bylo w porzadku ?
Czy sa zainstalowane sterowniki pod Windows ?
Ja aktualizujac bios uzywalem pierwotnej wersji programu do zmiany biosu z
CD zalaczonego do kontrolera (zdaje sie Load101.exe).
Moje proby aktualizacji nowsza wersja programiku ze strony Abita konczyly
sie koniecznoscia wybrania jednej z opcji odnosnie nazwy czegos tam wiec z
niego zrezygnowalem.

Pozdr

Jack

Użytkownik jam <jam_at_friko2.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:38C539EC.F95A4BA6_at_friko2.onet.pl...