Re: Odp: nagrywarki - teoria i praktyka BHP_CDR!

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 23:44:13 MET

>Kochani! Wierzcie mi - to ZAWSZE dobrze robi?o. P?ytki niszczy?y mi si?
>tylko wtedy, kiedy jeden z powy?szych punkt?w nie by? przeze mnie spe?niony
>(nikt nie jest doskona?y - czasem o czym? zapomnia?em...)
>
>Zasady te dotycz? szczeg?lnie nagrywania na nagrywarkach ATAPI.

Potwierdzam...
Robilem dokladnie to samo odkad mam nagryware (jakies 5 lat) i przez
caly ten czas skopalem 7 plytek (heh 1.4 plytki rocznie, niezle) z
czego:
1. Puknalem przypadkowo w obudowe
2. 3. i 4. Brak pradu (nie mialem jeszcze UPS'a)
5. 6. i 7. Zapomnialem o jednym z wymienionych punktow lub testowalem
nowe pomysly na nagranie czegos.
Tyle ze tez duzo nie nagrywalem przez te 5 lat...