Re: Jaką drukarkę atramentową...

Autor: Krzysztof Stachnik (kstachnik_at_cmdik.pan.pl)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 15:24:24 MET

Miroslaw Ambroziak wrote:

> A czym napełniasz Naboje do Lexmarka 3200? Z dotychczas wlewanych atramentów
> żaden się nie sprawdził. I czemu uważasz, że trzeba zaklejać dziurę po
> strzykawce?
> --
> Pozdrawiam
>
> Mirosław Ambroziak
> e-mail: mirekamb_at_polbox.com
> UIN: 44731489

Napelniali mi na gieldzie i atrament byl w miare, oczywiscie bez porownania
lepszy jest Lexmarka ale drozszy. Dziure zakleili mi malym kawalkiem tasmy i
dostawalo sie powietrze a kiedy zakleile na maxa tasma jest zadecydowanie lepiej
i kartridz dziala w miare OK, choc nastepnym razem kupowac bede oryginalne.
Pozdrawiam
Krzysiek