Re: Trudny wybor - monitory

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 12:36:05 MET

>Flatrona ? Oszalal ? :-) Widziales te monitory
>tragedia tez kiedys sie napalilem na ten monitor
>dokladnie Flatron 795FT ale jak zobaczylem

>obok siebie Flatrona i Samsunga 700 IFT wo odpadlem

Tez mam wrazenia ze LG niestety to nie to. Juz wole nawet stara CTX Future
711T

>Moim zdaniem PR711F i 700IFT to tej samej klasy monitory
>idz do sklepu popatrz na obydwa porownaj i wybierz ten ktory
>bardziej ci odpowiada.

Widzialem CTX'a w akcji ale na jakiejs badziewnej Rivie ZX - obraz mowiac
krotko nedzny, natomiast natknalem sie na Samsunga (cholera wie co tam
bylo - chyba Voodoo3) i nawet nawet to wygladalo.

Zreszta w sumie sklaniam sie ku CTX'owi - ale cholernie spaprali sprawe z
menu ... przedtem bylo tyle przyciskow i wszystko pod reka ... a teraz bleee
cztery tylko i nic wiecej.

No nic - jeszcze poczekam i wtedy sie zdecyduje.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl