Re: Czy kupowac nagrywarke LG

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 11:28:24 MET

Eeee... w domu mam CD-ROM LG (CRD-8400C)
i jestem bardzo zadowolony - jedyne co mogę
mu zarzucić to to, że grzeje się jak szalony,

No wlasnie ... grzeje sie - jak Ci pochodzi dluzej to juz nic nie odczytasz

W pracy natomiast używam nagrywarki CED-8042B
i też się dobrze spisuje (nie zniszczyła ani jednej płyty
CDR nagrywając z prędkością 4x - z CDRW troszkę
gorzej sobie radzi przy tej prędkości, ale to zależy też od jakości samych
płyt).

Ciekawe jak dlugo wytrzyma ?

--
Maciej Machacz