Odp: Matrox vs Savage

Autor: Michal Gajda (M.Gajda.ID105_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 01:22:19 MET

Posiadam G200 od półtorej roku i jestem bardzo z niej zadowolony. Po
włożeniu Savage3D 8MB załamałam się. W Q2 nie pograsz bo skacze
praktycznie cały czas (dobrze wyświetla tylko sceny z trzema liniami
ewentualnie krawędź korytarza). W 2D zapomnij to jest śmieszne jak to
cudo chodzi. Jedyny plus przemawiający za S3 to kompensacja ruchu w
którą nie jest wyposażona karta Matrox-a. Ze sterownikami jest ok
chociaż nie są one zbyt małe (ok 4 MB) i dosyć często aktualizowany.

Z poważaniem Michała Gajda

Użytkownik lewiS/AiDS <lewis_at_viper.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8a1hgu$mm7$1_at_sunsite.icm.edu.pl...