Sterowniki myszy i modemu

Autor: Kaja (kaja1_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 23:05:27 MET

Witam,
Sterowniki myszy "wpychają" mi się na Com2, które jest przeznaczone dla
modemu.
W panelu sterowania-System-Men.Urządzeń-Porty (COM & LPT) :
1) Port drukarki ECV\P (LPT1)
2) Port komunikacyjny (COM1)
3) Port komunikacyjny (COM2)
     W poz.1 sterownik jest OK
     W poz.2 są dwa sterowniki myszy i jeden sterownik
modemu.Podświetlony jest sterownik myszy i uważam,że jest OK.
     W poz.3 zas są te same sterowniki co w poz 2-giej i też jest
podswietlony sterownik myszy a powinien być podświetlony sterownik
modemu (vcomm.vxd.), bowiem ten port przeznaczyłam na modem. Nijak nie
mogę zmienić na sterownik modemu.Usunęłam nawet ten port COM2 i
zainstalowałam ponownie sterownik modemu ale system wykrywa ciągle ten
port z tymi samymi sterownikami co przedtem.
Problemy pojawiają się,jak przeglądam jakiąś stronę internetową.Nagle
coś zrywa stronę (nie wiem jak to napisać) i modem dalej pracuje albo
mysz stanie nieruchomo w miejscu i muszę wyłączyć modem oraz
zrestartować komputer.Wracać z powrotem na tą stronę internetową już nie
mam cierpliwości.Czasami sam komputer potrafi mi się w najmniej
oczekiwanym momencie zrestartować.Wiem, że to jest wina sterowników
myszy na COM2, które nie powinny tam być i nie da się ich z tamtąd
usunąć.
Uprzejmie proszę o porady, co z tym fantem zrobić.
Pozdrawiam
Kaja