Glosniki

Autor: mchrom_at_sgh.waw.pl
Data: Mon 06 Mar 2000 - 22:12:20 MET

Jestem zmuszony kupic nowe glosniki do mojego PC...
i mam pewien dylemat: jakie???

W chwili obecnej posiadam SB AWE 64, lecz niewykluczone, ze niebawem
kupie sobie Live'a /aczkolwiek jeszcze nie jestem przekonany co do
slusznosci takiego ruchu/. W zwiazku z tym zastanawiam sie, czy lepiej
kupic jakis subwoofer+2 glosniki, czy moze jednak zdecydowac sie na
subwoofer i glosniki 4?
W pierwszym przypadku moge kupic glosniki dwudrozne, raczej lepsze, w
drugim ewentualnosc tego prawdziwego przestrzennego dzwieku...
co polecacie?

W chwili obecnej mam na oku dwa modele samsunga - 5100 i 6100
oraz jakies dwa modele encore...

Michal H. Chrominski <mchrom_at_sgh.waw.pl>
ICQ# 21895620 Warszawa