Re: Rozne ksztalty DIMMow??? Tak!!!

Autor: Quick (jacekst_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 20:48:09 MET

Sa!! Roznica polega na wycieciu w srodkowej czesci
pamieci DIMM do plyt w pc stosowane sa
na napiecie 3,3 V do serwerow najczesciej 5 V.
Roznica jest na tyle male ze jest malo zauwazalna
a z drugiej strony na tyle duza aby zaden MADRALA
nie wlozyl nieprawidlowych pamieci do gniazda.

<8a0m9q$l69$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...