Re: Pyta ATA-66 i zwykly dysk.

Autor: Quick (jacekst_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 20:34:21 MET

Barthold napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy ktos sie moze orientuje, czy to bedzie wogole dzialac ?
Tak.
>Jesli tak, to jakiej uzyc tasmy: tej do ATA-66 czy zwyklej (ATA-33) ?
Bez znaczenia.
>Moj znajomy kupil plyte Acorpa na Via i niemozliwy jest start systemu z

>twardego dysku. Po starcie z dyskietki widac zawartosc HDD , w innym
>przypadku jest zwis po komunikacie "Verifying DMI pool data".
Prawdopodobnie partycje zakladal na innej plycie z tad
ten problem. Rozwiazaniem jest przeniesienie danych na inny
dysk , zdjecie partycji zalozenie powtornie (koniecznie na
plycie na ktorej ma chodzic dysk) partycji sformatowanie
 dysku i przeniesienie na niego danych.

>W biosie ustawienia sprawdzalem wszystkie mozliwe i nie mam juz wiecej
>pomyslow.

Starsze biosy w inny sposob obslugiwaly LBA i przeniesienie
dysku na nowa plyte zawsze powoduje takie problemy.
Quick