pcANYWHERE - jak go odblokować?

Autor: Lech (lech_p_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 19:36:40 MET

Zainstalowalem dzis rano Norton pcANYWHERE 7,5 /wersja bodajze z 1997 roku/.
Chcialem sprawdzic jak to dziala bo potrzebuje takiego programu i biore pod
uwage jego legalny zakup. Wersja, ktora zainstalowalem jest wersja testowa
/30 dni/. Po poludniu zauwazylem, ze mam zle ustawiona date w komputerze
/luty 1999/ i przestawilem ja na biezaca zapomniajac o pcANYWHER.
Efekt oczywisty - "This evaluation edition has expired" czyli minal mi okres
testowania.
Manewry z ponownym przestawianiem daty do tylu oczywiscie sa zbyt prymitywne
zeby przyniosly efekt.

Potrzebuje wiecskutecznego sposobu na odblowkowanie tego programiszcza -
chyba najlepiej informacji gdzie on sobie zapisuje date instalacji i jak to
zmienic.
Bede wdzieczny za kazdy pomysl.

--
Pozdrowienia